בהינתן מוצר לדוגמה אוזניות בלוטות׳ , אילו בדיקות היית מריץ על המוצר לפני פרודקשן.
שאלה לגבי אופי המערכת של והרכיבים של וואטסאפ, מה יותר קריטי לטיפול מיידי ומה פחות
תחילה היה ריאיון בזום, לאחר מכן מבחן מקצועי ובסוף ריאיון עם הHR והVP
היחס היה מאוד לא נעים לדעתי, לאחר שעברתי את המבחן והגעתי לריאיון סופי עם הHR והVP שאלו אותי שאלות מקצועיות לא רלוונטיות בכלל לתפקיד(לכתוב אלגוריתמים של חיפוש ערך במערך), לאחר כחודש ללא תשובה שלחתי הודעה למנהלת מחלקת QA ורק אז הודיעה לי שלא התקבלתי בלי סיבה לגיטימית.
שאלות מתוך הראיון
הביאו לי מערכת ווטסאפ וביקשו לעשות עליה בדיקות לדוגמא פיצ'ר של שליחת תמונות מה הייתי בודק וכו'(בערך 10 עמודים מבחן באנגלית)
התהליך היה משפיל מאוד. החל מזה שאיחרו לי בחצי שעה כי המראיינת התחילה לאכול ארוחת צהריים (איחרתי ב3 דקות). לאחר מכן, במהלך הראיון, היא ענתה לטלפון ופטפטה שיחה אישית. אחרי זה נכנסה לחדר אישה אחרת והן דיברו על ענייני לוגיסטיקה (לא דחופים בכלל). לא הפריע להן ההתנהגות הזאת בכלל, לא התנצלו ולא קיצרו בדיבור. לאחר מכן נכנס מנהל מקצועי ושאל אותי שאלות כאשר אני נדרש לענות תשובות קצרות ומהירות כי הוא חותך אותי כל פעם מחדש אחרי 10-20 שניות... וזאת למרות שיש לי המון ניסיון ולמרות שכמובן הטכנולוגיה והחיים מורכבים יותר מתשובה של כמה שניות. מיותר לציין שעד היום הם כמובן גם לא טרחו לחזור אליי ולא עדכנו לגבי התהליך (כמה חודשים טובים).